en solig och regning onsdag.


H&M 199:-

En sjukt fin vit sommarklänning som kan matchas med höga klackar och ett par solbrills, sen är man snyggast i stan!

En lååång dag för mig idag, hade matteprov och sen var jag i skolan tills runt 13 då lilla Terrorese kom och hämtade mig och vi stack till stan. Gick runt där och sen fikade.

Har suttit och pluggat länge nu. Ska snart kolla på tv och sen sova, för imorgon har jag prov igen!
Börjar också Pole Dance igen, ska bli skönt att köra igång igen nu!

Skriver mer imorgon eller om jag hittar något roligt att lägga upp här senare.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu finns min nya smyckes kollektion uppe, Pink sugar!

Smyckena är gjorda av lera och är socker söta och rosa.

Ta en titt, vettja =)



Ha en fin kväll!

2010-05-05 @ 20:25:43
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0